सुचना

तपाईंहरु पनि यो साईटमा भएका बिषयहरु सँग सम्बन्धित आफ्ना लेखहरु पोस्ट गर्न चाहनु भने तल दिईएको ठेगानामा पठाउनु हुन अनुरोध गर्दछु साथै विज्ञापन तथा अन्यको लागि सम्पर्क ठेगानाः deepinformation100@yahoo.com तपाईंहरुबाट प्राप्त भएका आर्टिकलहरुलाई सकेसम्म चाडै तपाईंहरुकै नाम दिएर प्रकाशित गरिनेछ ।

दीप श्रेष्ठज्युका केही राम्रा गीतहरु


(डाउनलोड गर्दा Right Click गरेर Save Target As गर्नुहोला)

अधरको मुस्कान
बतास सँगै उडीरहुँ
भाग्यका पानाहरु
भन्थिन मेरी उनी
बिधवाले सिउदोको रह
बितेका कुराले
क्षितिजको अग्लाई नापौ भन्थे
दिनको उज्यालोमा लुकाइ राख्छु
गाउँमा शायद पहिरो गयो कि
हजार बिन्ती छ
हुँ यात्री एउटा
जही तही प्रितको चर्चा
झस्किएछ मन मेरो
झिरमा उनिनु त्यो एउटा कुरा
कस्तो रहेछ जीवन मेरो
कती कमजोर रहेछ
म पत्थरको देवता होइन
म सुन्नै नसकिने आवाज भए
म त दुर देखी आएँ
म त पहिरो भित्र छु
मेरो आँखामा हर दिन
मुटु चिरी रगत पोखे
पहाडको उकालीलाई
सम्झी बसे तिमीलाई आफ्नो भनेर
सपनालाई अङगालेर
तिमी आकाशको जुन भयौ
तिमी टाढा हुँदा जती
एउटै बाटो सधै भेटघाट

( अझै अरु गीतहरुको लागि यहाँ क्लिक गर्नुहोला )

*( हाम्रो उदेश्य नेपाली गीतहरुलाई माया, सम्मान अनी promotion गर्नु नै हो । कृपया गीतहरु डाउनलोड गरिसकेपछि आफ्नो ब्यक्तिगत प्रयोजनको लागि मात्र प्रयोग गर्नु होला )

4 comments:

mani said...

error in song...not opeing kati kamjor

Ramesh said...

मणीजी , यहाँ बाट त केही प्रब्लेम छैन , its working .. right click गरेर save target as गर्नुहोला ।

Deepak Gajurel said...

Purana Geet ko pane Khi Track Rakhema ti Geetharulai Jeebanta dina jhan Tewa Pugne theo.

Devraj Shrstha said...

Ramesh sir maile geet download garna kageko tara right click garda save as target bhanne option nai aaudaina kina hola plz bhanidinu paryo. save link as bhanera matra aauchha

तल लेखिएको तपाईंहरुको पानामा क्लिक गर्नुहोस् यो पाना केवल तपाईंहरुकै लागि हो

?????????? ????

मलाई राम्रो लाग्ने मित्रहरुका ब्लगहरु