सुचना

तपाईंहरु पनि यो साईटमा भएका बिषयहरु सँग सम्बन्धित आफ्ना लेखहरु पोस्ट गर्न चाहनु भने तल दिईएको ठेगानामा पठाउनु हुन अनुरोध गर्दछु साथै विज्ञापन तथा अन्यको लागि सम्पर्क ठेगानाः deepinformation100@yahoo.com तपाईंहरुबाट प्राप्त भएका आर्टिकलहरुलाई सकेसम्म चाडै तपाईंहरुकै नाम दिएर प्रकाशित गरिनेछ ।

भक्तराज आचार्यका गीतहरु

( Download गर्दा Right click गरेर Save Target As गर्नुहोला )


आँखामा केही आश थियो
आउ न आउ कृष्ण
अपराध गरिन मैले
भगवान दर्शन कसरी
भव सागरमा डुबिसके
दुर्गे देउ भक्ती मलाई
एक दिन मैले प्रभु सँग
हजार आँखा हेर्ने
हजार सपनाहरुको
ईश्वर प्रभु नै अन्तर्यामी
जहाँ छन बुद्दका आँखा
जती चोट दिन्छौ देउ मायालु
जीवनको हरेक मोडमा

जीवन भन्नु त घात छ
किन फेरी माया सम्झी
कोही नगरोस प्रेम
मलाई मेट्न देउ
माया मेरी साँझ बनी
मेरो छेउ कोमल भाब
मेरो साधनाको बरदान
मुटु जली हरेछ
सबै बेहोसी नशा पिएर
सागर छ गह भित्र
सहे घात चुपचाप
श्री राम प्रभुको चरणकमलमा
यहाँ जिन्दगीले कहाँ बास पायो

*( हाम्रो उदेश्य नेपाली गीतहरुलाई माया, सम्मान अनी promotion गर्नु नै हो । कृपया गीतहरु डाउनलोड गरिसकेपछि आफ्नो ब्यक्तिगत प्रयोजनको लागि मात्र प्रयोग गर्नु होला )

2 comments:

ई-शपिङ् नेपाल said...

can't be downloaded.. why sir ?

Ramesh said...

Direct Link "Right click and save target as" give location and click ok

तल लेखिएको तपाईंहरुको पानामा क्लिक गर्नुहोस् यो पाना केवल तपाईंहरुकै लागि हो

?????????? ????

मलाई राम्रो लाग्ने मित्रहरुका ब्लगहरु