सुचना

तपाईंहरु पनि यो साईटमा भएका बिषयहरु सँग सम्बन्धित आफ्ना लेखहरु पोस्ट गर्न चाहनु भने तल दिईएको ठेगानामा पठाउनु हुन अनुरोध गर्दछु साथै विज्ञापन तथा अन्यको लागि सम्पर्क ठेगानाः deepinformation100@yahoo.com तपाईंहरुबाट प्राप्त भएका आर्टिकलहरुलाई सकेसम्म चाडै तपाईंहरुकै नाम दिएर प्रकाशित गरिनेछ ।

राजु परियारका केही गीतहरु




( गीत डाउनलोड गर्न Internet Explorer मा भए सम्बन्धित गीतमा राईट क्लिक गरेर Save Target As Firefox मा भए Save Link As गरेर Location दिएर save गर्नुहोला )

A Bhena
Aadhi Khola Urlera Aayo
Ban Ko Kafal Ban Ko Charilai
Barsha Din Ma
Beni Ko Bazar
Bhaisi Palera
Chalchha Mechine Gun
Chari Bhaye Aauthe Udera
Chokho Maya Lam
Dai Ko Bihe Ma
Danfe Himal Ma
Farka Muglani
Gairo Fewa Taal
Himal Haseko
Hongkong Bazar Ma
Kalejiko Chheu

Kasto Raichha Prem Ko Rog Pani
Katti Ramri Chittika Pareki
Lalupate Nugyoi Bhui Tira
Lauchhu Maya Bachan Natoda
Manai Chhaina Ra
Manai Ma Pir Chha Ni
Maya Jaal Bunchhu Ma
Maya Mailiyo
Mirmire Ko Ghaam
Phool Sari Chhau Ki Ta
Rail Tanyo Rail Kai Maule
Rumal Dhoko Chhu
Rupai Ramro Gopiniko
Saag Ma Ghas Misayera
Shalla Ghari Ban
.



*( हाम्रो उदेश्य नेपाली गीतहरुलाई माया, सम्मान अनी promotion गर्नु नै हो । कृपया गीतहरु डाउनलोड गरिसकेपछि आफ्नो ब्यक्तिगत प्रयोजनको लागि मात्र प्रयोग गर्नु होला )

3 comments:

Unknown said...

malai yo site nikai man parchha yo site bata bibhinna song haru down load garna pauda ma nikai aawari chhu yasatai song haru naya naya artist haruka pani rakhuhuna aanurod gardachhu.

bishal said...

sarai chitta bujhyo mero jaba maile yahabata lok geet haru pani download garna pauda. yastai yastai aru pani dherai nai lok geet rakhna ko lagi anurodh chha mero. ani yo site ko pragatiko pani kamana gardachhu

Anonymous said...

thanks alot i never used for other purpose i download this music for my personnal perpose coz right now im in AMERICA and i miss nepali songs and thanks i download from u and have chance to know it... thanks alot
( ME SOHAN ) FROM NEW YORK AMERICA

तल लेखिएको तपाईंहरुको पानामा क्लिक गर्नुहोस् यो पाना केवल तपाईंहरुकै लागि हो

?????????? ????

मलाई राम्रो लाग्ने मित्रहरुका ब्लगहरु