सुचना

तपाईंहरु पनि यो साईटमा भएका बिषयहरु सँग सम्बन्धित आफ्ना लेखहरु पोस्ट गर्न चाहनु भने तल दिईएको ठेगानामा पठाउनु हुन अनुरोध गर्दछु साथै विज्ञापन तथा अन्यको लागि सम्पर्क ठेगानाः deepinformation100@yahoo.com तपाईंहरुबाट प्राप्त भएका आर्टिकलहरुलाई सकेसम्म चाडै तपाईंहरुकै नाम दिएर प्रकाशित गरिनेछ ।

नबिन के. भट्टराईका गीतहरु डाउनलोड गर्नुहोस्

गीत डाउनलोड गर्न Right Click गरेर Save Target As गर्नुहोला

ए झरी नझरी देउ यसरी
अली अलीकती पिडा हुँदा नि
हरदिन कसैको यादले सताइ रहन्छ मलाई
जिन्दगीमा कहिले छाँया कहिले माया
खुशी उमङग छाई दिदा
लाखौं पटक मैले कोशीस गरे
मेरो साथ बिताएका यादहरु मेटियो होला नि
रात बित्यो हेर तिमीलाई सम्झेर
साँझ पख एकान्तमा

शायद तिमीनै हौ मेरो दिलको धडकन
सुनसान रातमा जुन हेर्दै टोलाउछु
तिमीलाई म दोबाटोमा अब चाँही कुर्ने छैन
तिम्रो सम्झनाले मलाई सताउछ
त्यही बिहान त्यही साँझ आँखा भरी रसाउछ
उदासी जीवनमा छाएछ बेहोसी
याद सांची कल्पी बस्छु
यादले तिम्रो मलाई सताउछ

*( हाम्रो उदेश्य नेपाली गीतहरुलाई माया, सम्मान अनी promotion गर्नु नै हो । कृपया गीतहरु डाउनलोड गरिसकेपछि आफ्नो ब्यक्तिगत प्रयोजनको लागि मात्र प्रयोग गर्नु होला )

2 comments:

Unknown said...

it ry to down load song but it don't whats wrong with this

Sunil said...

manik ratna ko song can't find

तल लेखिएको तपाईंहरुको पानामा क्लिक गर्नुहोस् यो पाना केवल तपाईंहरुकै लागि हो

?????????? ????

मलाई राम्रो लाग्ने मित्रहरुका ब्लगहरु