सुचना

तपाईंहरु पनि यो साईटमा भएका बिषयहरु सँग सम्बन्धित आफ्ना लेखहरु पोस्ट गर्न चाहनु भने तल दिईएको ठेगानामा पठाउनु हुन अनुरोध गर्दछु साथै विज्ञापन तथा अन्यको लागि सम्पर्क ठेगानाः deepinformation100@yahoo.com तपाईंहरुबाट प्राप्त भएका आर्टिकलहरुलाई सकेसम्म चाडै तपाईंहरुकै नाम दिएर प्रकाशित गरिनेछ ।

The Axe ब्याण्डका केही गीतहरु



आकाशै मुनि एक बारको जुनि
आज भोली उनी सोरहमा लागि सकेछ
अर्को जुनिमा
चाहे दुनियाँले जे भनेनी तिम्रो बारेमा
च्याङ्बा दाई
देखे तिमीलाई हिजो राती सपनिमा
देखे तिमीलाई हिजो राती सपनिमा (रक भर्सन)
धेरै धेरैले तिम्रो बर्णन गर्दा
दिन मात्र होइन प्रेममा रात पनि हुन सक्छ एउटा चिट्ठीको साहाराले
हे लालिगुराँस तिमी नरुनु
कड्के हेराइले त मार्यो नि
कहिले काँही तिमी थोरै हासी दिदा

को छ र अमर
लाहुरे दाई
लुक्न देउ मलाई तिम्रो केशमा
मार्यो नि
मेरो आँखामा तिम्रो तस्बिर छ
म आउँदैछु तिमीलाई लिन आउँदैछु
नो प्रब्लेम
पल्लो डाँडामा बसेकी कान्छी
देश छोडि परदेश गए
परदेशी मान्छे
प्राए सधैं म तिमीलाई
सक्दिन म अब तिमीबिना जिउन
ठाडो जाने उकालो त तेर्सो जाने गल्ली
तिम्रो नजरले


*( हाम्रो उदेश्य नेपाली गीतहरुलाई माया, सम्मान अनी promotion गर्नु नै हो । कृपया गीतहरु डाउनलोड गरिसकेपछि आफ्नो ब्यक्तिगत प्रयोजनको लागि मात्र प्रयोग गर्नु होला )

1 comment:

Anonymous said...

mero office ko computer ho ra yeha nacked photo herera malai tention bhai ra chha yeslai block garna kunai upaya chhaina

तल लेखिएको तपाईंहरुको पानामा क्लिक गर्नुहोस् यो पाना केवल तपाईंहरुकै लागि हो

?????????? ????

मलाई राम्रो लाग्ने मित्रहरुका ब्लगहरु