सुचना

तपाईंहरु पनि यो साईटमा भएका बिषयहरु सँग सम्बन्धित आफ्ना लेखहरु पोस्ट गर्न चाहनु भने तल दिईएको ठेगानामा पठाउनु हुन अनुरोध गर्दछु साथै विज्ञापन तथा अन्यको लागि सम्पर्क ठेगानाः deepinformation100@yahoo.com तपाईंहरुबाट प्राप्त भएका आर्टिकलहरुलाई सकेसम्म चाडै तपाईंहरुकै नाम दिएर प्रकाशित गरिनेछ ।

समस्या

एक जना मान्छेलाई साह्रै समस्या परेर डक्टरको म गएछ ।

मान्छे: डक्टर साहेब मलाई साह्रै समस्या पर्‍यो ,मलाई बिर्सिने रोग लागेको छ , यो समस्याले गर्दा मलाई जिउन नै गार्हो भयो । केही उपाय बताइ दिनुस् ।

डक्टर : ठीक छ नाअतिनुस् म समस्या हल गर्न सक्छु मलाई यति भन्नुस् कि तपाईंलाई यो समस्या कहिले देखि भएको हो ??

मान्छे :हैन तपाईंले कुन समस्या भन्नु भएको ???

No comments:

तल लेखिएको तपाईंहरुको पानामा क्लिक गर्नुहोस् यो पाना केवल तपाईंहरुकै लागि हो

?????????? ????

मलाई राम्रो लाग्ने मित्रहरुका ब्लगहरु